Мій відеоблог

Мій відеоблог
"НАТИСНИ" на зображення щоб перейти на канал

понеділок, 21 січня 2019 р.

Квазар арм.Тест. Маскування.Чому потрібно копати все. Металошукач Квазар...





Привіт друзі. На дворі зима. Тому з виходами на коп трохи важкувато. Але це не біда, саме час краще впізнати свій металошукач. О це сидів переглядав налаштування та згадував свої виходи в 2018 році.  Згадавши один вихід в якому я копав тільки кольорові сигнали а чорні всі ігнорував. В той день по знахідкам було не густо, але було багато чорних сигналі так як я не закривав дискримінацію а просто їх ігнорував. І ось мені приходить думка а що як під чорним сигналом могло знаходитись щось цікаве, на більшій глибині. Так і виникла ідея провести такий тест. Знаю що не всі люблять копати чорні сигнали самому не дуже подобається. Але повірте результат від цього є. Всім успіхів терпіння  та крутих знахідок

Немає коментарів:

Дописати коментар