Мій відеоблог

Мій відеоблог
"НАТИСНИ" на зображення щоб перейти на канал

вівторок, 22 січня 2019 р.

Історія про те "Як знаходиш те чого не очікуєш"Цікаві спогади того дня



    Всім привіт. Сьогодні розповім декілька цікавих моментів з одного мого виходу. Отже починалось все як зазвичай. За день до виходу зібрав все необхідне для копу, перевірив в інтернеті погоду ну і давай думати куди піти копати. Переглядав карти але якось не міг визначитись. І тут промайнула думка: "А давай в лісок зганяю", але куди? "А куди очі дивляться".      Наступного ранку вирушив і дорогою до лісу ще в голові прокручував де саме почати всій пошук. Пригадалась мені одна історія про одне цікаве місце де колись зовсім не було лісу. Казала мені бабуся що вони туди ходили в дитинстві косити траву, збирати малину. Люди ходили значить губили. Скажу вам по великому секрету то місце називається "Бас", але ви нікому не кажіть. І так продовжуєм. Значить я йшов і по дорозі складав план дій (розкладусь там, піду туди, вийду звідти). Я на місці процес пішов, забув додати в той день була страшна спека, а комарі ніби з розуму зійшли. Ходив я довгенько і почав із старої дороги. Підняв п'ять копійок 40-х, срібельце 10 крейцерів. Ніби все круто я задоволений все іде по плану. І тут я навіть не помітив як зійшов з дороги і ходив по між дерев уже добрих 30 хвилин. І ось хороший сигнал схожий на мідь (VDI 77) стабільний та глибокий. Копну раз - нічого, копнув два теж нічого, а глибина вже більше штика. Самі знаєте який грунт на глибині в лісі в спеку( асфальт ) Довбу ту землю комарі доїдають мене і тут вилітає спочатку один шматок(менший) поті інший(більший).

Шиповані браслети Ранньо залізного віку ІІІ століття до Н.Е. (Можливо Скіфи) фото 12

Я ще не розумію що це, спочатку подумав що то шматок дроту. Роздивляюсь і захотілось хай йому грець провірити чи воно гнеться і зламав. Друзі ніколи так не робіть якщо ви знайшли щось не зрозуміле не спішіть. Тим більше з великої глибини рідко вискакує шмурдяк. Поставте в сумку. дома визначите що саме ви знайшли і тільки тоді експерементуйте. Продовжуючи роздивлятись свою знахідку я зрозумів що вона  була цілою і це я, спочатку її розламав лопатою а потім добив ще й руками. Через декілька хвилин я поблизу спіймав схожий сигнал тільки цього разу вже діяв акуратніше.  І дістав цілою та не ушкодженою

Шиповані браслети Ранньо залізного віку ІІІ століття до Н.Е. (Можливо Скіфи) фото 1

  Повертаючись додому я ще не знав тай не розумі що несу в сумці. От як добрі люди допомогли мені з визначенням і я дізнався що це скіфські браслети. Тоді було водночас весело і сумно.Дуже сильно пригнічувало те що я через свою неуважність та халатність пошкодив круті знахідки. Після цього виходу зробив серйозні висновки. Ніколи не спішіть викопати хороший сигнал, завжди копаючи ямку візьміть більший запас, а якщо ціль на глибині, не лініться розширити яму. Коли важко працювати лопатою використовуйте ножик, ним легше та надійніше виймати знахідку. Ніколи не пробуйте випробувати на міцність вашу знахідку тим більш коли не знаєте що це. Не спішіть, бо "Хто спішить той людей смішить". Надіюсь вам була цікава та водночас трагічна історія. Успіхів та гарних знахідок 

2 коментарі:

  1. Круто)теж була схожа ситуація але з скіфських дзеркалом. Коля (Чемпіон)теж не знав що це і розламав на двоє(

    ВідповістиВидалити