Мій відеоблог

Мій відеоблог
"НАТИСНИ" на зображення щоб перейти на канал

неділю, 27 січня 2019 р.

ЯК ВПЕРТІСТЬ ТА НАПОЛЕГЛИВІСТЬ ПРИНОСИТЬ РЕЗУЛЬТАТ. ЦІКАВИЙ ФАКТ ТОГО ДНЯ



Привіт друзі та гості мого блогу. Сьогодні хочу розповісти один цікавий момент з мого пошукового життя.

Все починалось як завжди, запланував вихід на коп за день до цього, вибрав місце для пошуку, зібрав все необхідне. Але всі плани обірвали не відкладні домашні справи тому як то кажуть все накрилось мідним тазом. Звичайно трохи був засмученим але що поробиш.... Цілу ніч мене не покидало не зрозуміле відчуття, щось мене манило на коп, в голові постійні думки "Я маю завтра піти копати і т.д." Тому я приймаю рішення прокинутись раніше та вирішити всі свої справи, а потім вирушати на пошуки. І чим швидше я все зроблю тим більше часу залишиться для пошуку.

  І ось наступного дня я вже в дорозі на коп на годиннику приблизно 12:00. Я лечу на всіх парах, а по дорозі продумую маршрут. Знаєте в той день якось в голові не було думок: "Знайти монетки, срібло чи щось мега круте". Просто сильно хотілось копати, відчути ті емоції, переживання. ну ви мене розумієте що відчуває камрад під час пошуку. Погода була просту чудова і пошук проходив дуже гарно, попадались радянські монетки, правда після реформи але це не псувало настрою і я продовжував отримувати задоволення. І тут цікавий сигнал ну як цікавий по VDI 65-67 на квазарі так здебільшого звучать пробки, тим більше сигнал був прямо біля  дерева. Я подумав напевно хтось присів відпочити "тай шарнув" собі пару грам для настрою. Але довго вагаючись копати чи ні я звернув увагу на те що сигнал залягав на глибині, а як ми всі знаємо "пробки" знаходяться на не дуже великій глибині, тому я вирішую копати. І ось перше входження лопати в землю і одразу сюрприз - корінь завтовшки 10-12см в діаметрі, а сигнал чітко під ним. Я і так і сяк пробую обкопати нічого не виходить, ну ви знаєте як то весело з корінням боротись. Намучився тай плюнув, в думка " За якоїсь "пробки" трудитись". Зарив ямку і давай продовжувати свої пошуки, як тільки зробив декілька кроків в голові пролетіло: "Стоп а, що як то не пробка, а щось цікаве" Тому вирішую повернутись та домучити той сигнал, правда прийшлось вирізати частину кореня, надіюсь мені пробачать. І ось хвилин через 10 я дістаю його, ще не розумію що це але в голові вже є припущення. Це друзі був "КЕЛЬТ", моя перша бронзова сокирка такого періоду. Емоції вистрибують, в лісі на декілька хвилин перестали співати пташки, то була моя сольна партія. звичайно не на камеру.

Світлина від Квазарнія Копа.

  Тут я зрозумів що як би не повернувся докопати сигнал не пережив би цих відчуттів та не тримав б в руках таку приємну знахідку. Повертаючись додому я дорогою робив висновки та аналізував те що відбулося під час пошуку того дня.

  Перше це те що коли дуже хочеться піти на коп чи якась не відома сила вас туди манить. Не вагайтесь ідіть та отримуйте задоволення. Навіщо відкладати на завтра те що можна зробити сьогодні. Звичайно все в межах розумного. Не потрібно сваритись з дружиною чи залишати невиконаними важливі справи. Все можна встигну головне захотіти.

  Друге ніколи не ігноруйте цікавих сигналі та ніколи не залишайте справу не завершеною все потрібно доводити до кінця. Якщо почали копати  то обов'язково докопайте і не важливо які там перешкоди. Коп це справа яка не любить лінивих, шари не буває а якщо так то дуже рідко. Тут як в життю. Є перешкоди і ми їх долаємо та борімося з ними, так і тут є сигнал - викопаємо його. Тільки впертість та наполегливість дає всі хороший результат. Вперед і ніколи не здавайтесь.

  Всім дякую хто дочитав статтю до кінця. Напишіть в коментарях чи бували у вас такі моменти та чи пригадали ви якийсь цікавий сигнал який ви не докопали. Успіхів та крутих знахідок   

8 коментарів:

  1. Привіт Микола,таб був один мідний сигнал в лісі біля річки і у мене і у Ромаріо все дзвеніло міддю але не змогли докопати бо вже докопались до води а сигнал все йшо і йшов тому ми престали копати :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт. Точно така ж історія недавно в мене трапилась. Гарний мідний сигнал біля старого дуба якому більше 100 років це точно. Я викопав яму більше 60см а там на дні здоровий камінь. а сигнал іде з під нього. Я то місце позначив на карті обов'язково повернусь

      Видалити
  2. Оце то крутяк,як каже пан Роман успіхів та процвітання.

    ВідповістиВидалити
  3. Круто) був момент коли теж йшов на коп і взагалі думок не було про знахідки а знайшов золоту лунницю і рідкісного денара)а ще було таке що дуже дуже тягнуло а одне схожене поле,камрад каже то без варіантів,там ноль,а мене волочило туди!!!І я переубідив його і поїхали,і я знайшов денар і в метрові від нього амулет стріла крутий)от так)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так є такі моменти коли ніби "вангуєш". Бачив ці відео так дійсно знахідки мега круті

      Видалити