Мій відеоблог

Мій відеоблог
"НАТИСНИ" на зображення щоб перейти на канал

понеділок, 21 січня 2019 р.

Ніколи не здавайтесь.Цікавий момент з копу.



Друзі цей вихід я не забуду ніколи. Гарного осіннього дня вирішив я піти в ліс на одне цікаве місце. Там я бував у же декілька разів та знаходив круті знахідки. Цього разу я вирішив а точніше поклав собі ціль. Прийду на те місце і буду копати все без винятків. І ось я в лісі процес пішов. Одразу все йшло добре повний сил та терпіння. Копав тони шмурделю (дротики, цвяхи, фольга, осколки від снарядів, шрапнель і т.д.) І так півтора години потім пішла паніка знахідок нуль а шмурдяку повна сумка. В такі моменти друзі хочу вам порадити наступне: Не зліться тримайте спокій, присядьте відпочиньте 10-15 хвилин озерніться навкруг себе роздивіться місцевість зберіться з думками і тільки тоді спокійно продовжуйте. Отже повертаємось до мого пошуку. І так я в паніці нічого не можу знайти металошукачем махаю не правильно , зачипляюсь за гілки нервуюсь. Можливо у вас теж таке було.І ось після трьох годин пошуку нерви не витримали вирішую іти додому, але металошукач не збираю ще подорозі пікаю. Вже розумію що нічого не знайшов іду на автопілоті думки розсіяні все по барабану. І тут БАХ хороший сигнал, але якщо чесно то надії було мало. Копнув щось стерчить, достав ножик і акуратно розрив. І тут друзі він мій перший хрестик та щей який Енколпіон( пізніше я дізнався що то лиш половина його) Емоції зашкалюють, радості повні штани.

 Після цього виходу я зрозумів одне. Ніколи не виходьте на коп з поганим настоєм, не нервуйте на самому копі це буде тільки вам заважати, ніколи не думайте перед виходом так зараз піду накопаю чогось мега крутого і стану багатим. після таких думок ви дуже швидко розчаруєтесь шо нічого не знаходите.Зберігайте спокій та отримуйте задоволення. Всім успіхів та крутих знахідок. Любіть наше хобі і воно полюбить вас

4 коментарі:

  1. Привіт.Гарно сказано)підтримую. А знахідка мрія,вітаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Артем. Мрії збуваються і твоя теж обов'язково збудеться. нехай щастить

      Видалити
  2. Вітаю. Дуже гарна розповідь. І знахідка просто бомба. Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити